Kärlek är som schack - ett feldrag och du är matt .

Hallå där!
Var på sjukhuset igår och pratade om mina allergier och tig lite tester så det blev Inge skola för mig inte! Utan när vi var färdiga åkte vi till Ikea och käkade. Efter det vara det bara hem och byta om sedan vidare till gymnastiken!
Idag har det varit en vanlig skoldag lika tråkig och intressant som vanligt. Gjorde faktiskt min första fiskebensfläta idag på Emma. Var faktiskt riktigt nöjd och inte så svårt var det heller eller iallafall inte in man gör på sig själv, det är jätte svårt men försöker lära mig! Ha en bra kväll där ute !


Kommentarer
Postat av: Emma Gustafsson

Superfint Clara :D<3

2012-03-14 @ 10:06:02
URL: http://freyfaxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0