Fredag!

Hej, ni kommer ihåg att jag skulle köpa hårmascara för att göra dip dye i håret... Den var totalt värdelös! Jag fick stora tovor i håret, färgen försvann efter 30min, när jag skulle kamma igenom det fick jag med mig halva håret! Så jag rekommenderar den inte! Idag hade jag gjort hela håret nertill, jag skulle bara kamma igenom det men det slutade med att jag fick duscha igenom det igen! Men nog pratat om det.
Vi kom till hotellet för 2 timmar sedan. Har bara 10 meter till sollentunacentrum!! Vi var precis där och kikade. Hittade ett par jeans på ginatricot för 499:- och ett neutralt vitt slappt linne för 99:-. Bra fynd! Nu ska vi ladda inför hockey ikväll, sen imorgon bär det nog av in till city för lite shopping!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0