I hope karma slaps you in the face before i do.

Bonjour!
Har varit ett riktig chilldag idag värre än igår! Eller man kanske inte borde säga värre..
Efter skolan åkte vi några från klassen och fikade på Wyane´s, mysigt värre var det iallafall.
När jag kom hem kännde jag att jag behövde komma ut och tänka lite så jag tog med mig mina bästa vänner, kameran och stativet på en liten upptäcksfärd. Det blev några bilder så jag tänkte lägga upp dom här, inga är redigerade eller så.
Måste verkligen gå och lägga mig tidigt idag för imorgon blir det en lång dag,nästan för lång.
Cya!


Lite egopipics vart det såklart!




 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Clara, du är så fin! :)♥

2012-09-13 @ 20:55:11
URL: http://mercure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0