If you see this boy can you tell him where i am

Hej i höst vädret!
Nu är det officiellt, det har blivit höst. Äntligen!! Åh vad jag har längtat.
Nu kan man äntligen se hur löven förändrar färg och det blir lite kyligare på dagarna. Det som är bäst på hösten är att man kan gå i mysiga halsdukar häftiga boots.

Idag har jag och mamma varit på Ulva marknad. Riktigt mysigt var det förutom det som man gick på.. De vill säga 1 dm lera! Haha, skorna var alldeles bruna när vi kom hem, och då ska vi inte tala om bilen!
Hitta lite små saker bland annat två st ringar, lite kedjor och pärlor till smyckestillverkningen. Fick en hel del inspiration när jag gick där och titta, har inte gjort några smycken på ett år snart men nu bröt jag den trenden!
Jag gjorde ett fränt armband med färgade döskallar på,två korta ganska maffiga men ändå lätta halsband som är skit snygga att ha till någon enfärgad tröja/linne.
Känns som jag inte haft ett uppehåll på ett år.

Hoppas ni har det bra i höst vädret? Eller kanske sommaren är kvar hos er?


Kommentarer
Postat av: hanna

Snyggt, älskar döskalle-armbandet!

2012-09-02 @ 20:57:42
URL: http://hortegren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0