Sometimes I wish you where mine,only mine

Hej! Har haft fullt upp i helgen !
I lördags var jag och tittade på bil med pappa och mamma i Stockholm. På kvällen skulle vi iväg till ett par kompisar här i vattholma, vart riktigt lyckat och trevligt.
Söndagen tog jag en riktig sovmorgon till halv tolv. Sedan hjälpte jag pappa och stapla ved efter det åkte vi och övningskörde. Gick hyfsat bra!
Och igår hade jag gymnastiken så jag hade inte tid att skriva efter skolan.
Nu sitter jag och kollar på hockey i soffan. Var och fiskade med Malin och Hilma på Ikea, det vart en snabb fika men det går ju alltid!
Hittade den här roliga tweeten från Alan Garner som spelar i baksmällan. Om ni har twitter så följ honom, enormt roliga tweetar!
Ska titta på svenska Hollywood fruar sen bästa programmet någonsin! Älskar Maria Montazami.
Men efter blir det sängen direkt!

Så c'ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0